Elif

Nilgün Marmara'nın da dediği gibi: “Benim hiç gönlümü almadılar. Ben hep kendi kendime bir köşede affettim herkesi.”
Reklam
“seni gerçekten anlamayı denememiş biri için söyleyeceklerin hep fazla gelir.”
"Başbaşa kalıyorum sonunda heyhatlarla Sözde senden kaçıyorum Dolu dizgin atlarla"
Gençtim ya,ne farkeder deyip geçerdim nehrin uğultusu da olur,dalların hışırtısı da gözyaşı,çiğ tanesi,gizli dert veya verem ne fark eder demişim bilmeden farkı istemişim.
bir şeyleri hatırlayamamak mı daha ağır yoksa hiç unutamamak mı karar veremiyorum
Reklam