Elif

-Neden hiç mutlu değilsin Zeze? -Neden mutlu olmalıyım? -Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz. -İyi ki bir kere geliyoruz Portuga... -Neden? -İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Belki de insan, sevilmekten çok anlaşılmak istiyordu."
"Mümkün olan tek bir direniş vardı.. Dünyayı ciddiye almamak.."
“Artık insanları daha çok bana iyi gelip gelmedikleriyle değerlendiriyorum. Onlarla birlikte olduğumda kendimi daha iyi hissedip hissetmediğimi soruyorum kendime.”
"Boşuna yorulma gönül, sadece sevmek yetmiyor."