Ömrümüzün en güzel yıllarına
Patlayanın ne evinde bir ayna var
Ne içinde bir yürek
Gençliği haybeye yenmiş
Yorgun ve yalnız nesil
Birbirini buldukça
Düşmedi, düşmeyecek..🎶🎶
Aslında çok küçük şeyler bile kendimi mutlu hissetmeme yetiyordu. Ama bütün mesele, bu küçük şeyleri şu kocaman boktan dünyanın içinden bulup çıkarmaktı.
#Bukowski