İlişkilerde asıl sorun nedir biliyor musunuz?
"Gölgesinden nasiplenemeyeceğini bilsen de o ağacın tohumunu ekebilmek."
Diğer türlüsü hep çıkar ilişkisi,menfaat.
Sevgi...
Ben bu kelimeyi çok duydum çok da arar oldum.
Gerçek sevgi eylem gerektirir.
İcraat ister.
Banyo kapısının arkasındaki çalı süpürgesi de beni seviyor olabilir mesela değil mi?
Varsa bile gizlenen, gösterilmeyen sevginin hiçbir değeri, hiçbir önemi yok benim gözümde.
“Sevdiğinize , sevginizi hissettirin.”