Gamze

Gamze
@elixirss
6/10
·512 syf.··
2021 55. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 12 Kasım 2021 22:09
Herkese merhabalar! Sizlere bir kitap incelemesiyle geldim. Öncelikle kitaba puanım 6/10 oldu. İlk olarak kitabı okurken beni en çok yoran şeyi olan puntosuna değinmek istiyorum. Kitabın puntosu karınca gibiydi yani o kadar küçük puntoya ne gerek vardı. Okuyucu açısından -en azından ben- yorucu oluyor tüm kitabı küçücük bir punto ile okumak. Şimdi kitap ile ilgili düşüncelerime geleyim. Kitap bence konu bakımından insanda merak uyandırıyor ama bu konuda ilk kitap başarılı mıydı? Bana göre değildi. Kitapta bize yeni bir evren verilmiş, benim en sevdiğim şeylerden biri de yeni evrenler okumaktır ama evren o kadar yavaş tanıtılmış ki hatta neredeyse birçok şeyi bilmiyorum. Betimleme dozunda seven bir insanım ama kitaptaki betimlemeler beni bir yerden sonra bunalttı. Çok fazla betimleme olduğu için de değil, çok fazla aynı betimlemelerden olduğu için. Kitapla ilgili çok fazla söyleyeceğim bir şey yok bunlar dışında çünkü 9 kitaplık çok uzun bir seri olacak ve bu kadar uzun olduğu için ilk kitabın böyle olmasını normal karşılıyorum. Umarım 2.kitap daha iyidir ona da yarın başlayacağım. Biraz karakterlerle ilgili düşüncemi söyleyip bitireceğim. İlk olarak Mahinev güçlü bir kadın karakter ama kitap boyunca bazı yerlerde bu ne yapıyor ya? diye tepki verdim. Ve bazı şeyler o kadar ortadayken kabul edememe durumu çok sıktı beni. Bunun dışında kötü bir şeyi yoktu. Efken kitabın neredeyse sonuna kadar beni sinir etti. Tamam kabul ediyorum bazı yerlerde çok iyiydi ama genel anlamda konuşuyorum. Son 50 sayfada sevdim Efken'i. Diğer kitapta daha çok tanımak istiyorum bu ikiliyi özellikle Efken'i. Kitapla ilgili söyleyecek başka bir şeyim yok. Herkese iyi okumalar.
İçi̇nde Bi̇r Sen - 1Binnur Şafak Nigiz · Dokuz Yayınları · 20203,966 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Gamze

, bir kitap okudu
6/10
·512 syf.··
4 günde okudu
·
2021 55. kitabı
Binnur Şafak Nigiz
7.9/10 · 3.966 okunma
"Her şeye anlam yüklemeye çalışırsan zarar gören yalnızca kendin olursun,"
Sayfa 88·Kitabı okudu
7/10
·136 syf.··
2021 54. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 09 Kasım 2021 13:27
Herkese merhabalar! Çok kısa sürede bitirdiğim -30 dakika- bir kitap ile karşınızdayım. Kitap elime dün geldi ve bende bugün okuyup bitirdim. Kitabın içinin bu şekilde olduğunu bilmiyordum. Mektuplaşma şeklinde yazılmıştı, kötü değildi. Kitabı sevdim aslında ama iki karakterinde aldatıldıklarını bilmelerine rağmen bu şekilde güçsüz davranmaları kitabı okurken sinirimi bozdu. Kitap belkide 1977 yılında geçtiği için bu şekilde yazılmıştır bilmiyorum ama çok gıcık oldum oraları okurken. Burası spoiler olacak, sonunda erkek karakterin karısını affedecek gibi olması yani ayrılmamaları beni hiç tatmin etmedi. En azından kadın karakter boşandığı için mutluyum. Kitap kesin okuyun diyebileceğim bir kitap değil ama çok hızlı okunduğu için reading slump'tan çıkarabilir. Herkese iyi okumalar.
Yasak Aşkın KanıtıTaylor Jenkins Reid · Yabancı Yayınları · 2021926 okunma