Gamze

Gamze
@elixirss
8/10
·544 syf.··
2021 36. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 17 Ağustos 2021 11:08
Kitap kesinlikle ilk kitaba göre çok daha iyiydi. Gerçekler artık gün yüzüne çıkmaya başlamıştı çünkü. Kitapta gerçekten çok sinirlendim yani aşırı bir sinirdi bu. Zaten Korhan'da en başından beri bir şeyler olduğunu fark etmiştim ama bu kadar kırıcı bir şey yapabileceğini düşünmemiştim. İs'in olaylara karşı duruşu çok hoşuma gitti. Gerçekten aşık olduğunu hissettiriyordu. Evet Korhan'da âşıktı belki ama neticede bir intikam duygusu ile girdi kızın hayatına. Yani ilk kitap için dediğim şey bunda da geçerli böyle çok muhteşem ilginç bir seri değil ve olmayacaktır ama kendisini okutuyor ve akıcı. Tekrar söylüyorum yazarın dilini severek okuyorum. Bugün serinin şimdilik son kitabına başlayacağım seri tamamlanan bir seri değil. Son kitabın bu kitaptan da daha iyi olacağını düşünüyorum. Herkese iyi okumalar
NehirBinnur Şafak Nigiz · Dokuz Yayınları · 20191,387 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Gamze

, bir kitap okudu
8/10
·544 syf.··
6 günde okudu
·
2021 36. kitabı
Binnur Şafak Nigiz
8.7/10 · 1.387 okunma
"Verilmesine izin verdiğin acıyı almak istesen de bir şey değişmez artık, anladın mı?"
Sayfa 515·Kitabı okudu
"...ben seni iyi bilirdim, Volkan!"dedi bağırarak. "Sen kötü bile değilmişsin."
Sayfa 510·Kitabı okudu
"Beni bir yangının ortasına göndermeye cesaretin vardı, karşıma çıkmaya cesaretin yoktu."
Sayfa 397·Kitabı okudu