Eeebb

Mücadele etmek zor ama teslimiyet basittir
Reklam
Nedir ?
Sonra ne mi oldu: " Zaman" saçın , yüzün , kaşların , gözlerin , yanağın, dudağın, hepsini benden almak istedi. vermedim , veremedim. Ben kokunu bile hâlâ saklarım. Söylemeliyim daha kokuna benzeyen bir koku daha alamadım. Ah zaman biliyorum başımdan ayrılmayacak ama bende direnmeye devam edeceğim
ve ruhunun acısını hissederek nasıl uyunabilir di ki
Gece saat 2:43 geçiyordu ve kapı çaldı. Ne yapacağımı bilemedim. Çünkü burası İstanbul kimin ne olduğunu bilemezsin " Ya gerçekten bu soğukta ihtiyacı olan biri ise ... Çaldı defalarca çaldı Kalktım ve zaten saçbaş ayrı bir havada. Kapıyı bizzat açmayı tercih ettim , dış kapıya yöneldim ve içeriye yeşillikler içinde çok güzel ve çok nahif bir hanımefendi girdi. Tatlı bir şekilde özürünü dileyip yukarı çıktı. Açtı televizyonu maç kanalıydı ve birden son ses müzik açtı. Şu an aynı müziği tekrar tekrar tekrar ve tekrar dinliyor. " Geceler sırdaşım olmuş.." ağlaya ağlaya eşlik ediyor. Belliki içinde öldürmek istemediği birinin çığlıydı bunlar.Ah ne kadın bu yapılır mıydı kendine, gerçi başka ne yapılabilir miydi. şu an ruhunun mutlu olması için tanrıya yalavarabilirim. uyumam lazım 1 saat sonra işe gideceğim.
Reklam