Eeebb

Sadece bir süreç ve geçecek
Reklam
Ah bedenim nede müsaitmiş sahte arzulara.
Zamanın peşinden koşan insnalrı bekleyin
...ama unutma beni sarılalım arada...
Bir çiçek gördüğünüzde üç seçeneğiniz var - koparmak - izlemek, en ince ayrıntısına kadar - onu oradan alıp başka bir yere dikmek. Bunlardan hangisi doğru olan. Eğer birinciyi seçersen bu çiçeği öldürmüş olursun lakin onu bir kitap arasına alırsan ölümsüz olacak çünkü belli bir zaman sonra zaten ölecekti. İkincisini seçersen bir süre sonra ondan yoksun kalacaksın ve biraz zaman sonra düşüncen bile onun simasını hatırlamıyor olacak. Ya üçüncüsünü seçer isek bu seferde onun ölme riskini göze almış ve onu benliğinden uzaklaştırılmış olacaksın. ( Onun yaşama şartlarını, nasıl yaşayacağını bilirsen ölme riski azalmış olur) belki o zaman taşımak anlamlı gelebilir. Ama hangimiz bunu biliyoruz ki . Şunu da anımsatmıyor değil . Bir insanın sizde nasıl ruh bulacağınızı bilmiyorsanız o insanı taşımayin.ama ben koparanlardanim. Ona sahip olup onu ölümsüz kılanlardanım
Reklam