bi podcastte dinledim, diyordu ki;
"biraz daha benimle birlikte koşan insanların dizlerimin yaralanması hususunda bir nebze olsun kaygılanmasını istiyorum. Çünkü biz sevdiklerimiz için kaygılanırız."
öyle işte.
Kader...
Bazen bir sınav kağıdı gibidir.
Sen sadece "Bismillah" deyip yazmaya başlarsın.
Yanına oturanın kim olduğunu,
Sınav süresinin ne kadar olduğunu bilemezsin.
Ama bildiğin tek şey şudur:
Sınavı izleyen bir gözetmen vardır: Rabbim.