İnsanların mutsuz olmaları için bir sebepleri yoktu ancak biz feylerinkinden farklı yaratılmış gözleri mutlu olmak için var olan sebeplerin hiçbirini görmüyordu. İnsanların tıpkı feylerinki gibi attığı gözüken kalpleri hep daha fazlasını arzuluyordu.