Elmas

Elmas
@emma_y
Her şeyin birazı ve hiçbir şeyin hepsi..
Yaaa, olur muuuu, ¿
"Kimsenin kimseyi yargılayacak durumu yok."
Sayfa 26
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ahh, bu dünyanın acıları hiçbir şeye benzemez, hemen anlaşılır."
Sayfa 23
1000Kitap
Yorulduk..
"Her şey yanlıştı ve kendisi herhangi bir şeyi düzeltebilecek durumda değil."
Sayfa 19
Duygu ve Düşünce
O da bi şey mi, biz hala aşka inanıyoruz ..:/
"Yirminci yüzyılın sonunda yaşıyor olabiliriz ama insanlar hala hortlaklara inanıyor."
Sayfa 15
1000Kitap