emre

emre
@emre_72
Günümüzde teknoloji o kadar ilerledi ki insanlarımızın çoğu cihazların özellikleri hakkında pek bilgili olmadığını görüyorum. Özelliklede telefon alan kişiler,hep ilerde mağduriyet yaşıyor.İyi bir cihaza sahip olmak için iyi bilgiye sahip olmak gerekir.Cihaz ne kadar pahalıysa o kadar iyidir.Kesinlikle böyle düşünmeyin.Piyasa çakma insanlarla dolmuş en kötü cihazı bile gözünüzde efsaneymiş gibi gösterebilirler.Böyle insanlardan uzak durun.Cihaz almak istiyorsanız bana ulaşın bende size en uygun ve en üstün özelliklere sahip cihazlar önerecem...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
GÜNAYDIN DEĞERLİ DOSTLAR...😇😇
Güzel bir güne uyanmanız dileğiyle İYİ GECELER🙏
Bu saatte en güzel ne yapılır? Hemen cevaplıyorum. Sevdiğinle beraber ıssız ve bucaksız bir yerde karşılıklı viskinizi yudumlamak,birer sigara yakarak,sigara dumanıyla beraber kokunuzu ciğerlerinize çekmek,yıldızları izlemek ve tüm hayatı o an elinizin tersiyle bir kenara çekip doyasıya sarılmak ve öpüşmek.. Hayatın en güzel yaşanılacak dakikalarıdır..
DORUKLARA SEVDALANDIM Yeter artık ruhumun dokunuşu çık karşıma,seni aramaktan gözlerimin tansiyonu yükseliyor. Kalbimi mimarladım senin için, banladım herkesi senin için.. Her kelimenin kapısını çalıyorum. Yinede sen yoksun. BLOKLUYORUM KENDİMİ"