📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen de gidersen bu diyardan Kaybedecek neyim kalır
Aldanırım
Sana aldanırım canım Yalvarırım,
sana yalvarırım dinle
Gitme yarım kalıyorken yarım
Sen de gidersen bu diyardan
Nasıl da zor geçiyor
bu günler Bi' yanım hep seninle mi kaldı? Soruyorum cevabı yok
Öfkemden farklı yok bu reva mı?
Üzülme, onu dediler
O artık iyi dediler
Üşüyormuş, saramadım
Üzülme, geçiyor dediler
O artık iyi dediler
Üşüyormuş, saramadım onu
Her gece baş ucumda
Gülüşlerin aklımın ucundan geçer
Yıllar geçer
Ben sende kalırım.....