Türkiye'de doğan bebeklere isim verilirken sağ kulağına ezan okunur, sol kulağına da kâmet okunur, Allahu Ekber denir. Bu toprakların mayası bu. Merak etmeyin, Allahu Ekber nidasının bir zararı olmaz. Her koşulda yalnızca Allah'a sığınmak ne güzeldir