Bizi anlayan insan kalbimizin başköşesine oturur, yıllar geçer, o anlaşılmanın hatırı geçmez. Bizi anladığı hâlde yolumuza taş koyan, bizdeki güzelliğin yansımasını istemeyen de en zalim kimse olarak kalbimizin hanesine yazılır, yıllar da geçse hep bu hâliyle hatırımızda kalır.