Büşra

Büşra
@emriylebusra
Keşke bizde ayılar gibi kış uykusuna yatsaydık 😂😀😛🥶❄️
Reklam
Kış bit artık insanlar cansız çünkü…🙂🙃🎈
Artık kimsenin hatrı kalmadığı için kahveyi tek başıma içiyorum.🤎
Birini sevmeyi bıraktığında içinde ölmeye başlar !
İyi geceler 😴 Gerçekten evde kalın işiniz olmadığı sürece çünkü herşey acayip pahalı hayat zordu ama şimdi daha da zorlaşıyor 🎈
Reklam