Benim dünyada tattığım en büyük lezzet, hayat değil, insanlık!
Her zaman olduğu gibi şimdi de, yaşıyor olmanın değil, insan olmanın zevkini çıkarıyorum.
İhsan Oktay Anar
Zeynep o gün bizlere yaşamla ilgili çok farklı bir boyut sergilemiş, acıların bile güzelliklerle harmanlandığında,daha bir yaşanabilir olduğunu göstermişti.