enestasknn

enestasknn
@enestasknn
Anlamak ve hissetmek bizi insan kılar
İnsanlık saygınlığını yitirdi.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İşleri tıkırında giden adamlar Robert Adam'ın inşa ettiği evin tavanına bakıp gözyaşı dökmüyor.
Şu koskoca evrende alçakgönüllü olabilmek, her akşam huzur içinde uyuyabilmek, yaşamı iyi,ağırbaşlı bir insan olarak sürdürebilmek gibi arzularimiz...
Sonuçta biz insanlar kibri de en az zarafet kadar hoş, saldırganlığı da en az saygı kadar ilginç bulabiliriz.
Bir bina bir ülkenin nasıl yönetilmesi gerektiğine ya da dış politika ilkelerinin ne olması gerektiğine ilişkin çağrısimlar yapar bizede.