Enise

Enise
@enisedmrlp
Önce Kendin, Sonrası Sonra.
"Yapacağım çok şey var, hayatın sonsuza dek süre­ceğini sandığım günlerde hep ertelediğim şeyler bunlar, sonra, hayatın yaşanmaya değmeyeceğine inanmaya baş­layınca da unuttuğum.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hemen hemen tüm duygularımızın yerini korku aldı.”
"İki seçeneğiniz var: Ya zihninizi denetleyeceksiniz ya da zihninizin sizi denetle­mesine izin vereceksiniz. İkincisine alışkınsınız zaten, korkular, nevrozlar, güvensizlikler içinde savrulup gidi­yorsunuz, çünkü hepimizin kendi kendini yok etme eğili­mi var.”
"Kimsede daha fazlası yok, şimdiki zaman ise her za­man kısadır. Tabii bazı insanlar, bir sürü şeyler biriktirdik­leri bir geçmişleri ve daha bir sürü şey biriktirebilecekleri bir gelecekleri olduğuna inanırlar, o başka."
"İnsanların hoşuna gitmi­yorsa şikâyette bulunabilirler. Şikâyet edecek cesaretleri yoksa bu onların sorunu.”