📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kaderime şikayet etmiyorum, şimdiye kadar kendim çizdim. Ben sadece mutsuz ülkemin yasını tutuyorum. Bana gelince Sanırım benim durumum Düşmanlarımınkinden daha iyi ;Çünkü ben ölünce yeni nesiller beni onurlandıracak ve sonsuza dek ben bu Onur'un keyfini çıkaracağım; ama onlar yaşayacaklar ve yaşadıkça zalimliğin ve adaletsizliğin acı meyvelerinden tatacaklar."