erdal

Ben Ne Kadar Sen Oldumsa Sen de O Kadar Sen Kaldın... Biz Olamadık Sen Kaldık... Oysa Seninle Açmıştım Ben Şu Avare Gözlerimi ve Sana Adamışken Ömrümü Çok Çabuk Çekildin Hayatımdan... Tamda Sana Alışmak Üzereydim Artık Umursamıyordum Biçareliğimi... Ve Her Şeye Rağmen Sevmek Sevilmek İstiyordum Ama Sen Çok Çabuk Kayıp Gittin Ellerimden... O Eller ki Seninle Bir Ömür Boyu Kenetlenip Mutluluklara Yelken Açmak İsterken Şimdi İçinde Bir Damla Gözyaşıyla Devam Ediyor Senden Daha Yalan Dünyasına...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir yol var ama her yerde uzak Bir yol daha var, dönmek de yasak her yer tuzak
"Çiçektir yüreğim, Renklerimle dünyayı gökkuşağına çevirmek için... Arıdır bedenim, Özden öze konup nektarımla hayata tat katmak için… Saf aşktır duam, Karanlığı aydınlatıp hakikatle bir olmak için... Merdivendir yolum, Zirveye bakıp vazgeçmeden çıkmayı öğrenmek için... Alnımdan düşen ter damlalarıdır emeğim, Lakin bilirim, Daha çok adım gerek varlığında kaybolmak için...
"Yaşadığın aşk bitse bile, seni cesur bir birey haline getirmiştir. Çünkü ardında kocaman bir yürek ve daha önce yazılmamış şahane bir şiir bırakmıştır."
"Gevşek aşk başkadır, gerçek aşk ise bambaşka..."