erdal

Unutamıyorum... Haklı olduğuma inandığım konularda geri adım atmam. Özür dilemesini bilmeyeni hayatımda tutmam. Yumuşak bir yüzüm olsa da yeri geldiğinde serttir dilim. Canım yanarsa eğer susmam. Bir kere şans veririm insanlara. Duruma göre bir kere affedebilirim. Ama affettiklerimin yaptıklarını da asla unutmam. UNUTAMAM.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
𝑁𝑒 𝑒𝑘𝑠𝑖𝑘 𝑛𝑒 𝑓𝑎𝑧𝑙𝑎𝑦ı𝑚. 𝐾𝑖𝑚 𝑏𝑒𝑛𝑖 𝑛𝑒 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟 ℎ𝑎𝑘 𝑒𝑑𝑖𝑦𝑜𝑟𝑠𝑎 𝑖ş𝑡𝑒 𝑏𝑒𝑛 𝑜𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟ı𝑚
Ertesi gün sana kavuşamayacağım için , uyumadığım geceler var benim..
Mutlu mu olmak istiyorsun hiç kimseden hiçbir şey bekleme
Bütün şarkılarda senden bahsediyorlarmış onu fark ettim