Kimse onu benim tanıdığım gibi tanımıyor, kimse onun değerini benim bildiğim kadar bilemiyor, kimse onu benim sevebileceğim kadar...ama işte işin kötü noktası burada. Beni hiç düşünmeyen birisini bu kadar düşünmem olur iş mi? Delilik değil mi bu? Yanlış değil mi bu?
Güzelliğe imrenmek aptallıktır. Duyarlı insanlar ne kendileri için arzu ederler bunu ne de başkalarında buna değer verirler. Eğer kafa çok kültürlü, yürek de cömertse, kimse dış görünüşe aldırmaz.