Esin

Esin
@esinklts
Dünya, bensiz de dünyaydı, darılmadım pek instagram.com/esin.klts twitter.com/Esinklts

Esin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·328 syf.··
33 günde okudu
·
2023 11. kitabı
Stella Aciman
7/10 · 28 okunma
Reklam
“Çirkinlik ve güzelliği bir arada yaşıyordum. Hayatın dengesi bu muydu?”
“Ve sen benim en güzel sabrımsın. Kavuşamadığımsın. Kalbimde hissettiğim fakat dokunamadığımsın.”
“Birini bütünüyle sevmek böyle bir şeydir işte. O yokken dahi onu sevmeye devam etmektir. Hayatın anlam kazandığı her anı onunla anlamlaştırmaktır.”