“İnsan maalesef elindekilerin değerini sadece kaybettiğinde anlıyor. Aslında buna eklenecek en büyük kayıplardan biri de, hayatımızı yaşamak için, bütün dünyanın oluşturduğu sistemin bir parçası olmak.”
#VeSonraYolBitti
#HüseyinCengiz
Yazarın okuduğum ikinci kitabı olarak anlatımındaki sadeliği beğendim. Ama hikaye çoğu yerde yarım kalmış ve konu çok fazla dağılmış. Kitapta hayvanların uğradığı istismar bölümleri ise beni fazlaca rahatsız etti. Hayvanların genel olarak işkenceye ve istismara uğradığı bu günlerde kesinlikle hikayede yer almaması gerektiğini düşünüyorum. Genel olarak konu seçimi güzel olmuş yazarın. Ermeniler, Dersim katliamı, mecburi göçler yıllar boyu hayatta kalma mücadeleleri ve yarım kalmış aşklar. Kitabı okuduktan sonra insan o dönemi ve hayatı sorgulamıyor değil..