Esin

Esin
@esinklts
Dünya, bensiz de dünyaydı, darılmadım pek instagram.com/esin.klts twitter.com/Esinklts
“İnsan maalesef elindekilerin değerini sadece kaybettiğinde anlıyor. Aslında buna eklenecek en büyük kayıplardan biri de, hayatımızı yaşamak için, bütün dünyanın oluşturduğu sistemin bir parçası olmak.”
Reklam
Puan vermedi·216 syf.··
2023 3. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 01 Mart 2023 03:56
#VeSonraYolBitti #HüseyinCengiz Yazarın okuduğum ikinci kitabı olarak anlatımındaki sadeliği beğendim. Ama hikaye çoğu yerde yarım kalmış ve konu çok fazla dağılmış. Kitapta hayvanların uğradığı istismar bölümleri ise beni fazlaca rahatsız etti. Hayvanların genel olarak işkenceye ve istismara uğradığı bu günlerde kesinlikle hikayede yer almaması gerektiğini düşünüyorum. Genel olarak konu seçimi güzel olmuş yazarın. Ermeniler, Dersim katliamı, mecburi göçler yıllar boyu hayatta kalma mücadeleleri ve yarım kalmış aşklar. Kitabı okuduktan sonra insan o dönemi ve hayatı sorgulamıyor değil..
Ve Sonra Yol BittiHüseyin Cengiz · Destek Yayınları · 201697 okunma

Esin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.··
11 günde okudu
·
Okunma: 01 Mart 2023 03:56
·
2023 3. kitabı
Hüseyin Cengiz
7/10 · 97 okunma
“Anlam, gri bir yalnızlıkta, kapalı bir sandıkta barınmak zorundaydı artık.”
İnsan aklıyla masaya oturuyor da kalbiyle pazarlık bile yapamıyor.
Reklam