Beş yıl kadar önceydi . Mahalleli yaşlılarla birlikte Japonya ' ya kaplıca seyahatine gittik . Kansai Uluslararası Havalimanı girişinde kontrol memuru bana sordu .
" What do you do ? "
Üzerime bir şakacılık gelmiş gibi "killing people " diye cevapladım.
"İnsanı birkaç kalıpla değerlendirerek bir ömür yaşayan aptallar var . Belki rahatlatır öyle yaşamak ama biraz tehlikeli . Kendilerinin o ince mi ince kalıplarına girmeyen benim gibi insanların ne olduğunu tahmin bile edemezler çünkü."