Esma Karaman

Esma Karaman
@esmak95
Sizi tanıyan insanlar size, “Anlatıyorum, anlatıyorum anlamıyorsun ki.” diyorlarsa onlara; “Bugüne kadar anlattığın yolun doğru bir yol olmadığını hala anlayamadın mı?” diye karşılık verin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaybettiyseniz üzülmeyin, kitaplarda yazmayan ve yazmayacak olan bilgi kazanımlarınızın hazzının farkına varın.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Bir gözünüz geçmişte, bir gözünüz gelecekteyse bugüne şaşı bakarsınız.
Bizi kıskananlara saygı duyalım; onlar bizim daha iyi olduğumuza yürekten inananlardır.
Sayfa 25·Kitabı okudu
Her “şaka yapıyordum”un arkasında daima biraz gerçek olduğunu, Her “sadece sordum”un arkasında daima biraz merak olduğunu, Her “bilmiyorum”un arkasında daima biraz bilinç olduğunu, Her “ben iyiyim”in arkasında daima biraz acı olduğunu hayırlayalım.