Sizi tanıyan insanlar size, “Anlatıyorum, anlatıyorum anlamıyorsun ki.” diyorlarsa onlara; “Bugüne kadar anlattığın yolun doğru bir yol olmadığını hala anlayamadın mı?” diye karşılık verin.
Her “şaka yapıyordum”un arkasında daima biraz gerçek olduğunu,
Her “sadece sordum”un arkasında daima biraz merak olduğunu,
Her “bilmiyorum”un arkasında daima biraz bilinç olduğunu,
Her “ben iyiyim”in arkasında daima biraz acı olduğunu hayırlayalım.