esma yurt

esma yurt
@esmayurt
Hayat acımasızdır. Bazılarını tanıdığınıza pişman eder. Bazılarını da daha önceden tanımadığınıza!
İnsana imtihan için özlemek yeter, bir şehri, bir sesi, bir nefesi. İmtihan için bir sen yeter…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hatırlama Gönül Dağı’ndaki “Gül” kadar güzel ise “Unutulmak” Hüzün Dağı’ndaki diken kadar acıdır.(Ben unutulan tarafım galiba.Sizce?)
Seni tanımadan geçen günlerim şimdi çok uzaktalar, sen de bu günlere doğan güneş gibi yaşam kaynağımsın. İyi ki varsın diyorum, yetmiyor aşkı anlatmaya.
Tek başına hayatı öğrenen insanı kimse yokluğuyla korkutamaz.