esmira

esmira
@esmiraa33
İyi dostlar biriktirdim Hepsi kitaplığımda..”
Alıntı
Reklam
Olur öyle . Dünyadayız…
Alıntı
Kahve soğumuş,zaman geçmiş, ben aynı şarkıda kalmışım..”
Bazen bazı çığlıklar daha sessizdir…”
Alıntı
Derin duygulara sahip olmamak ne demek bilmiyorum. Hiçbir şey hissetmemeyi bile tam olarak hissediyorum
Alıntı
Reklam