esmyildii

esmyildii
@esmyildi
hayat fani ölüm ani bir kere sevsen ne olur yani
Reklam
Üzdün diyememişte Neşet Ertaş Yazımı kışa çevirdin demiş
2021'de içkiyi ve erkekleri bıraktım. Hayatımda geçirdiğim en berbat 20 dakikaydı.
Kitap okuyorum diye azar işitiyorum şaka gibiii
Aklımda sen varken dersi dinleyemiyorum
Reklam