esmyildii

esmyildii
@esmyildi
Şahsen ben olsam benim için ağlayan birisini asla bırakmazdım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
sen ona aşıksın:))
Neyse seni çok seviyormuş ne tatlı. Ona de her şeyim demişsin bana ne kaldı?
Müzik
Sevme beni Senin sevmelerine kalmadım
Müzik
-uzun bir yola çıkalım senle -pardon sen yarı yolda bırakıyodun demi?
Beni aldattığı kızdan duyduğum en ağır cümle şuan nefes aldırmıyor