es dem

es dem
@esodem
bu tuhaf hayatta her ölü gerçekten ölmezken, her yaşayan da gercekten yaşamazdı.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

es dem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·336 syf.·
3 günde okudu
·
2022 16. kitabı
Zeynep Sey
7.6/10 · 614 okunma
içimdeki acıyla kıvranarak ölmemi isteyen Siyahist ile umut dolu yarınlar için yaşamamı isteyen Maviris´in o çetrefilli savaşının galibi kim olacak bilmiyorum.
Bir yanım vardı; bana umudu aşılayan, masmavi ve göz alıcı olan. Bir diğer yanım vardı; bana ölümü düşlettiren, simsiyah ve iç karartıcı olan. Bazen aldığım kararların o kadar mantıklı olduğunu düşünüyordum ki ve bazen de yaptiğım hareketlerin ne kadar aptalca olduğunun farkına varıyordum. Üç saniye önce gülüyorken, tam üç saniye sonra ağlamaya başladığım oluyordu. Bazen kontrolümü kaybediyordum ve bana oldukça yabancı olan bu diğer yanlarım gibi davranıyordum. Ya çok öfkeli oluyordum tüm herkese karşı ya da çok sakin. Ya çok ağlıyordum her olay karşısında ya da çok gülüyordum. Denge yoktu ikisi arasında. İki farklı ruhlardı ve sanki ben bu iki ruhun arasında sıkışıp kalmıştım. Birini seçmem gerekiyormuş gibi hissediyordum çoğu zaman ve aslında hangisini seçersem seçeyim iyi olmayacağımı da biliyordum. Biri çok iyiyken diğeri çok kötüydü ve hayır, bu söylemim herkesin bildiği iyilik ve kötülük kavramı için değildi. Biri her an gülümseyip, insanlarla iletişim halinde olmak isteyen ve yaşamayı sevecek kadar iyi durumdayken; diğeri her an ağlayıp, insanlarla iletişimi sonsuza dek koparmak isteyen ve bırakırsak tam şu anda kendini öldürecek kadar kötü durumdaydı. Bu durumu mantık çerçevesinde ele aldığımızda iyi olanı seçmem gerekiyordu ama tüm hislerim onda yoğunlaşmamış olduğundan olsa gerek bir seçim yapamıyordum. Gerçi, herhangi bir seçim yaptığımda onlardan kurtulup kurtulamayacağımı da bilmiyordum ya neyse…