maviris.. Umudu ve inancı temsil eden Mavi İris çiçeğinin birleşimiyle oluşturduğum o kelime..
Maviris`ti; çünkü maviris mantıklıydı,güçlüydü ve insanları önemser,severdi. Peki siyahist öyle miydi? Değildi. Aslında Maviris ve Siyahist, tamamen zıt iki karaktere sahip olan kızlardı ve ben sanki onların ortasında kalakalmıştım.
benim karakterim nasıldı? Dahası, benim bir karakterim var mıydı? Bilmiyordum ve son birkaç günüm bunları düşünmekle geçtiğinden kalan bir parça aklımı da kaybetmek üzereydim.
"Olsa da olmasa da inanıyorum ben, biri gelecek. Gelecek ve beni düştüğüm bu uçsuz bucaksız uçurumdan çekip kurtaracak. Umut olacak bana, benim sana olduğum gibi... Sevmeyi öğretecek bana, benim sana öğrettiğim gibi...
Gelecek, gelmeli çünkü çok zor ve ben yapamıyorum...
Özlediğim de imkansız olan da sensin. Şimdi neredesin, kiminlesin, ne yapıyorsun bilmiyorum ama artık yeter. Çık artık hayallerimden, rüyalarımdan ve aslında tüm benliğinden... Çık artık.