İnsanların büyümediğine inanıyorum. Park yeri buluyoruz, kredi kartlarımızı kullanıyoruz, evleniyoruz, çocuk sahibi olma cüretini gösteriyoruz ve bütün bunlara büyümek diyoruz. Bence bunun adı yaşlanmak. Yüzlerimizde ve bedenlerimizde yılların birikmişliğini taşıyoruz ama asıl benliğimiz, içimizdeki çocuk bir manolya gibi; hâlâ masum, hâlâ utangaç kalıyor.