Esra

Esra
@esranr
bir ihtimal daha var
Her yerde çok fazla acı var ve biz, görmezden geliyoruz.
Reklam
Biliyorsun Theo, kabullenmesi en zor şeylerden biri, en çok ihtiyacımız olduğumuz zaman sevilmemiş olduğumuzdur.
Ama biliyorsun, hisler büyüdükçe tehlike de büyür.
Bir şeye bir kez isim verildiğinde o isim, o şeyin bütününü ya da neden önem taşıdığını görmene engel oluyor.
Bana göre hepimiz kendimize göre bir şekilde deliyiz.
Reklam