Ölüm düşüncesinin zihnimizde bir yeri olması, varoluşumuzun kıymetini anlamamızı sağlar. Stoacıların da dediği gibi “Nasıl yaşayacağını öğrenmek istiyorsan, ölümü düşün.”
Bir terapist olarak benim görevim, bir ebeveyninkinden farklı olarak kendimi gereksiz kılmaktır. Yani, danışanın kendi annesi ve babası olabilmesine yardımcı olmaktır.