E.

E.
@essragrl
Okumak iyleştirir bütün yaraları, her cümlede kendini bulduğun anda başlar bu evre.
Zamanla geçeceğini biliyorum herşeyin, tek sorun kimsenin beni zamana bırakmaması.
Reklam
Hiçbir şey yolunda gitmeyecek hissi varya işte o tam göğüs kafesimde sıkışıp kaldı, Mantığımı bile avutmaya çalışıyorum.
Kaybedecek "bir"şey kalmadı . Zaten biz hiç olmadık.!
Susmayı öğrendim çok konuşup pişman olmamak için.
Ne kazandın bilmiyorum ama bizi kaybettin.
Reklam