E.

E.
@essragrl
Okumak iyleştirir bütün yaraları, her cümlede kendini bulduğun anda başlar bu evre.
Bizden vazgeçen insanları sevmeyi bırakınca neden hep kötü taraf biz oluruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu sıralar bazı şeylerin farkına vardıktan sonra hep şöyle diyorum; iyi ki ben, iyiki kendimi en çok seven gene benim.

E.

, bir kitap okudu
10/10
·256 syf.·
2021 29. kitabı
Kevser Demet
9.6/10 · 30 okunma
Yarattığınız zihin hareketinize dikkat edin! Negatif olarak düşündüğünüz her düşünceniz kendi yaşamınız üzerine edilmiş beddua gibidir.