Lilith۵

Lilith۵
@everythingisblue_
Hayatla bağını bir şekilde kesmiş, yarım yamalak yaşayan biriyim.
Bizi yaratan tanrı ve bizim yarattığımız tanrı... Hangisine inanmalıyız?
Düşünce
Reklam
Arada bir kullanmak gerekiyordu, Düşünme fonksiyonunu.
Olmak istediğiniz yerde olmadığınız gerçeği, yeterli motivasyon olmalıdır.
Düşünce
Hayat berbat ve bir de ölüyorsun.
Alıntı