K.K

K.K
@evildoerhero
┆ ┆ ┆ ┆ ┆ ┆ ┆ ࣪ ˖☆ ࣪⭑┆ ݁˖ .☆ . ݁ ˖ ☆⊹ ࣪ ┆ ˖ ࣪ ⊹ ࣪ ⋆.˚ ⊹ ࣪ ࣪ ˖⋆˚ ₊ ⊹  ࣪˖ ࣪ ₊ ࣪ ˖  . ݁ ⊹ ࣪ ˖    ࣪ ˖   . ݁    ݁   .
Doktor (kazanabilirse)
Kayısı heykelinin içinde
90 okur puanı
Nisan 2022 tarihinde katıldı
"Temelde hayatta başımıza gelen her şey kendi suçumuz, başka hiç kimsenin değil."
Sayfa 158·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hiçbir şey öğrenemedin mi daha, ölüm kapındayken bile? İkide bir onu rahatsız edeceğim, bunun canını sıkacağım diye düşünmesene. İnsanların hoşuna gitmiyorsa şikâyette bulunabilirler. Şikâyet edecek cesaretleri yoksa bu onların sorunu."
Sayfa 107·Kitabı okudu
"İnsanlar ancak koşullar buna elverdiğinde delirme lüksüne sahiptiler."
"İnsan neden kendi kendinden nefret eder?"
Sayfa 76·Kitabı okudu
"Hepimiz şu ya da bu biçimde deliyiz zaten."
Sayfa 73·Kitabı okudu