"Sonun bir önemi yok. Önemli olan oraya nasıl gittiğimiz. Gelecekte ne varsa, onunla olabildiğince onurlu bir şekilde yüzleşmek ve kalan zamandan en iyi şekilde yararlanmak."
"...ama elimdeki tek şey kederli, yarım bir hayat, tüm âlemlerden uzakta, sonsuza dek yalnızım. Bunca zamandır neredeydin, anne? Ben çürüyüp giderken sen neredeydin?"