youtu.be/rrQHFCD2OdQ?si=...
Bir yerde okumuştum doğruluk payından emin olmamakla birlikte şarkının hikayesi:
“Barış Manço, eşinin 40. yaş günü için özel bir şarkı yapmak istemiş ve düşünmeye başlamış. O ara Eurovision Turkiye elemeleri için yaptığı ancak finale kalamayan "Dön Desem Döner misin" adlı şarkıya italyanca sözler yazdırmayı ve yeni albümüne almayı kararlaştırmış(Sebebi de Lale Hanım'ın babasının Nato subayı olarak İtalya'da görev alması ve bu yüzden İtalya'da doğmuş olması). O dönem Türkiye'de çok meşhur olan İtalyan şarkıcı Maria Rita Epik'e "Lale" kelimesinin mutlaka geçeceği bir şarkı sözü yazdırmış, sonunda da bu şarkı çıkmış”
Dünyada olan bitenler, şahit olduğum şeyler, etraftaki pislik oksijen israfı olan varlıklar… her şey o kadar iğrenç geliyor ki. Bunları gördükçe ben yaşamaktan nefret ediyorum