aydan

aydan
@evsizkalpler
memories never die.
Hatay
25 okur puanı
Temmuz 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

aydan

, bir kitap okudu
8/10
·496 syf.·
6 günde okudu
·
2024 19. kitabı
Sümeyye Demirkan
7.8/10 · 83 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
8/10
·528 syf.··
2024 18. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 24 Ekim 2024 00:11
O kadar güzel bir kitaptı ki. . Leyla Neva son sınıfa giden bir lise öğrencisi ve annesi, abisi ve küçük kardeşiyle yaşıyor. Leyla'nın en büyük hayali konservatuarı kazanmaktır. Kitapta her türlü duygu var. Bir sayfada ağlarsın ama diğer sayfa da bir bakmışsın gülüyorsun. Leyla'nın hayatını okumak beni çok üzdü ama kendine güvenen ve güçlü duran bir karakterdi. Aile içinde en büyük destekçisi olan küçük kardeşi Ömer'ı sürekli sevesim geldi. Ablasını anlayan ve hiç yadırgamayan tek kişiydi. Ve Seyit Ali. Kitabı sevmemin en büyük sebeplerinden biri motorcu olmasıydı. (Farklı biriyim işte‍) Seyit Ali ve saz arkadaşlarıni okumak çok eğlenceliydi. Teoman karakteri kitapta en komik karakterdi bana göre. Kitabın sonu beni hem ağlattı ve mutlu etti. Seyit Al,i Leyla'ya karşı aşırı merhametli ve anlayışlı bir şekilde yaklaşıyordu. Sümeyye'nin kalemini zaten çok seviyordum. Bu kitapla daha çok sevdim.
1000Kitap
Notanın Ervahı 1Sümeyye Demirkan · Ephesus Yayınları · 2023222 okunma
Hayalet Yazar •Yorum
Puan vermedi·352 syf.··
2024 17. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 19 Ekim 2024 14:45
Açıkçası kitabı sevemedim. Sona yaklaştıkça okumak işkence gibiydi. Pek hitap etmedi bana hem dili hem konusu bakımından.Ortalara doğru kurguda kopukluk hissettim.Ek olarak bakış açılarını bir türlü anlamadım.Olaylar fazla yüzeysel geçilmişti onu sevemedim. Helena'ya birazcık gıcık oluyordum ama sonra hasta olduğu aklıma geliyordu. -
Hayalet YazarA. R. Torre · Martı Yayınları · 202498 okunma
Bir Kibritle Yok Olmak 2
8/10
·512 syf.··
2024 16. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 16 Ekim 2024 13:25
ᯓ Bir Kibritle Yok Olmak 2 •Yorum Çok çok çok iyiydi. İlk kitapta çoğunlukla geçmiş sahneleri ve geçiş sahneleri vardı ama bu kitapla birlikte olaylara giriş yaptık diyebiliriz. Kitabın havasından dolayı mıdır bilinmez ama ilkine göre bu kitabı okurken çok fazla şeyhissettim. Ulu'nun bakış açısından okumak bana daha çok hitap etti. Kitapta sevmediğim sadece Talia'nın bazı yerlerde çocukça davranmasıydı mesela sürekli seni ona buna şikayet ederim vs vs diyordu o kısımları hiç sevmedim. Ve en sevdiğim sahneler ise Akif Cesur ve Umay'ıngeçmiş sahnelerini okumaktı. İmkansız olsa da hala kavuşmalarını istiyorum Ve ve en can alıcı yer ise kitabın sonu umarım Ülkü'ye bir şey olmaz. Son satırları ağzım açık okudum resmen. Asker kurgusu seviyorsanız kesinlikle okumalısınız
1000Kitap
Bir Kibritle Yok Olmak 2Özge Naz · Guardian Yayınları · 20241,550 okunma