O kadar güzel bir kitaptı ki. . Leyla Neva son sınıfa giden bir lise öğrencisi ve annesi, abisi ve küçük kardeşiyle yaşıyor. Leyla'nın en büyük hayali konservatuarı kazanmaktır. Kitapta her türlü duygu var. Bir sayfada ağlarsın ama diğer sayfa da bir bakmışsın gülüyorsun. Leyla'nın hayatını okumak beni çok üzdü ama kendine güvenen ve güçlü duran bir karakterdi. Aile içinde en büyük destekçisi olan küçük kardeşi Ömer'ı sürekli sevesim geldi. Ablasını anlayan ve hiç yadırgamayan tek kişiydi.
Ve Seyit Ali.
Kitabı sevmemin en büyük sebeplerinden biri motorcu olmasıydı. (Farklı biriyim işte)
Seyit Ali ve saz arkadaşlarıni okumak çok eğlenceliydi. Teoman karakteri kitapta en komik karakterdi bana göre.
Kitabın sonu beni hem ağlattı ve mutlu etti. Seyit Al,i Leyla'ya karşı aşırı merhametli ve anlayışlı bir şekilde yaklaşıyordu.
Sümeyye'nin kalemini zaten çok seviyordum. Bu kitapla daha çok sevdim.