ortadoğu'yu hep haberlerde okuduk. bombalar, binalar, yetişkin ve çocuklar hep sayıydı bizim için. ilk defa işin içine derinlemesine girmek, atmosferi yaşamak kesinlikle bir 'deneyimdi.'
bir saniyeyle bile hayatın ne kadar değişebileceğini düşünüp durdum hep. hayat bitmeyen bir olasılıklar silsilesi. fakat bu kitap bunlara kafayı takmaktan ziyade olduğun hayatı yaşamayı öğretiyor insana.