esma yılmaz

esma yılmaz
@eylmzz1
"Ölüm de var arkadaş,ölüm.Şu köşkün sahibi de ölecek. Şu horoz da."
Sayfa 69·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gelmeyeceğini pek iyi biliyorum. Fakat o gelecek diye beklemek… Yahut yalnızca beklemek…
Beklersem gelmez ki...Beklemesem gelir mi? Umut vardır. Beklemediğim zaman umut vardır.
Sayfa 42·Kitabı okudu
"Kafa dediğin eskir,ihtiyarlar,ölür bile insan ölmeden dedi." Sonra kalbini gösterdi: Eskimeyen ,eksilmeyen şey buradadır.
Sayfa 53·Kitabı okudu
"Yalnızlık dünyayı doldurmuş.Sevmek,bir insanı sevmekle başlar her şey.Burda her şey bir insanı sevmekle bitiyor."
Sayfa 25·Kitabı okudu