Ruhizimsin

Ruhizimsin
@eyluldoga
O vakit sadece gözlerim ağlamıştı. Bu gece gönlüm ağlıyor.
sevmek ve beklemek aynı şey değildir, herkes sever ama herkes bekleyemez.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünya da yaşayın ama dünyalı olmayın.
kimse, kimsesiz bir çocuğun uçurumun kenarına nasıl geldiğine konuşmazdı; herkes o çocuğun terk edildiği anı konuşuyordu.
kendi sorunlarını çözemeyen bir kişinin, kusurlarının acısını başkalarına çektirmeye hakkı yoktur.
sanki her tuttuğu elinde kalıyor insanın, bu da büyük bir umutsuzluğa yol açıyor.