Son zamanlarda çevremin bana duyduğu ilgi ve alaka çoğaldı, arkadaşlarım akrabalarımla buluşuyorum, konuşuyorum. Ama yinede kendimi çok yalnız hissediyorum, hiç bir şeyden keyif alamıyorum artık. Sanki hayatımı ben değil de bir başkası yönetiyor gibi hissediyorum. Ekranlara bakmaktan beynimiz tembelleşti, hiç bir şeyi zihnimde berrak olarak yapamaz oldum, kafam çok karışık odaklanamıyorum. Kontrolü kaybediyorum, sanırım yaşlanmaya başladım.