Neden sanki yabancı bir ülkedeymişiz gibi yaşıyoruz? Neden vatanımıza sahip çıkmıyoruz, hep bir israf, gösteriş, daha iyisini isteme peşindeyiz? Neden bu sorumsuzluk, biz ne zaman bu duruma geldik ?
Modern köleliğin olduğu bu dünyada herkes kendi keyfine düşmüş durumda. Kimse komşusunu, kardeşini umursamaz oldu. Herkes ilgileniyormuş gibi yapıp “o bir şeymi benim başıma... “ lafını kullanır oldu. Durumumuz çok kötüye gidiyor. İnşallah en kısa sürede sorumluluk sahibi, dost canlısı, çevreye duyarlı bireyler oluruz. Allah sonumuzu hayır eylesin . 🙏