pabloc514

pabloc514
@eyupc514
Her insanın bir öyküsü vardır, ama her insanın bir şiiri yoktur.
"Belki de yaşadığım hayat için fazla yaşlanmıştım..."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Bırakma, şimdi acı çek ve hayatının geri kalanını şampiyon olarak yaşa."
namustan mahrum oluşumuz bizi genel namusa karşı düşman eylemiştir.
Daha iyisini bulursan beni unut; Benden kötüsü çıkarsa hatırla beni.
Bu tuhaf değil miydi? İnsanın sevdiği, kıymetli bir şeyini kuyuda bırakıp sonra da unutması acaba neyin işaretiydi?