ezgi

ezgi
kitaplar .. kitaplar.. kitaplar..
Yaşı ilerleyen insan başkalarının onun hakkında ne düşündüğünü giderek daha az dert ediyor ve işte o zaman daha da özgür oluyordu.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Acı , ne çok acı vardı her yerde ve herkesin içinde .
Keşke ona yalnızlığın , bir insan icadı olduğunu söyleyebilseydim.
Ama kendimizi güvende hissetmeyi asla gerçekten öğrenemeyiz . Başkalarına kaya gibi sert gelen zeminler , çırpıntılı sudur bizim gibiler için .
Sağlıklı bir aşkın ne kadar huzurlu ve kolay olduğunu anlatan şarkılar yok denecek kadar az.